tisdag 1 april 2008

Jag kom igång och jag lägger av!

Tänk vad fort all inspiration bara rinner av och försvinner ut i ett svart hål! Just nu har jag tappat all energi att över huvud taget inkludera eleverna i det jag lär mig på kursen. Eller i vart fall sjuorna. Man kanske t o m skulle kunna utesluta alla sjuor från undervisning och låta dem komma tillbaka när de mognat och kan ta ansvar utan att fjanta hela tiden. Jag var ändå ganska laddad kring engelskaprojektet jag lånade av Sandras VillaMimmi. Men nu vet jag inte. Är arg och besviken och energilös.

2 kommentarer:

Karin sa...

Ber om ursäkt för min fjantiga klass... :-)

Keep fighting!

Projektet är ju så rolig och bra!
// Karin

Gunbritt sa...

Tråkigt för dig Malin. Du har ju lagt ner mycket jobb och tankemöda.
Har du frågat eleverna på vilket sätt de tror att de skulle vilja använda en wiki? Kanske visa några av exemplena på esmartsidan. Magnus vittnade ju om att det gick trögt vid första försöket men nu är han igång igen.

Förstår att du inte har krafter heller när du varit krasslig så länge, det sänker ner en ordentligt, du kommer igen!