torsdag 20 mars 2008

Nu är jag laddad

Igår på workshopen med Sandra och Kerstin fick jag ny inspiration. Jag knycker Sandras Villa Mimmi och applicerar den på min sjua i engelska. Jag berättade bara lite kort för dem nu idag, och även om de förmodligen inte förstod speciellt mycket räckte det för att de skulle bli nyfikna på projektet. En wiki kommer snart... Måste bara fundera ut ett smart namn först...
Anledningen till att det blir sjuor är att det inte känns lika stressigt med dem eftersom jag inte behöver betygssätta dem förrän till jul. All min krasslighet den här terminen har gjort att jag ligger efter med det mesta och även om jag tror att jag skulle kunna skriva ihop en bra bedömingsmatris till det här projektet och en åtta känns det lättare just nu att inte göra det...
Min ursprungliga idé med diskussioner kring t ex litteratur har jag fortfarande i bakhuvudet och kanske sjösätter jag det i liten skala - man vet aldrig.

Inga kommentarer: